منو

پرسش های متداول

– چگونه به جهان موبایل اعتماد کنیم ؟

▫️ ما در جهان موبایل ، با اندوخته‌ی 6 ساله‌ی خود در فروش فیزیکی به صورت عمده و تک ، اکنون با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی درصدد آن برآمدیم تا یکی از دغدغه‌های کاربران را که خرید از بستری امن است را برطرف کنیم .
بدیهی است که جلب اعتماد و ایجاد بستری امن برای خرید اینترنتی ، علاوه بر سابقه‌ و تجربه‌ی کاری عالی نیازمند تأییدیه‌های قانونی از مراجع ذی صلاح است که این امر به آن رسمیت می‌بخشد . یکی از این تأییدیه‌ها ، نماد اعتماد الکترونیکی است که توسط وزارت صنعت و معدن پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تظابق عملکرد آن با استانداردهای قانونی به فروشگاه اینترنتی اعطا می شود (نماد اعتماد الکترونیکی جهان موبایل در پایین صفحه قابل مشاهده است)
▫️ درگاه پرداخت امن الکترونیکی یکی از مواردی است که می‌توان به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کرد . ما در جهان موبایل در این راستا با استفاده از درگاه پرداخت بانک ملت و بانک کشاورزی تضمین این را به مشتریان خود می دهیم که با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت امنیت حساب خود و کارت بانکی خرید خود را انجام دهند .
▫️ جهان موبایل با واردات مستقیم ، یکدست و بدون واسطه ادعای بهترین قیمت بازار را دارد ما مقایسه‌ی این امر را به خودتان واگذار می کنیم !
▫️ دفاتر فروش مجموعه در شهرهای بانه و پیرانشهر می باشند و به امید خدا در آینده‌ای نزدیک شعبه‌ی تهران را نیز افتتاح میکنیم . ارسال سفارشات از انبارهای جهان موبایل از طریق باربری ، پست پیشتاز و سرویس‌های پست خصوصی نظیر ماهکس و تیپاکس انجام می شود .
با تدابیر انجام شده در رویه ارسال ، ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که محصول خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در سلامت کامل تحویل بگیرید کاری که تخصص ماست .

– پرداخت در محل دارید ؟

▫️ پرداخت در محل ، فعلا فقط برای شهر تهران فعال می باشد .

– گارانتی سلامت و اصالت کالا به چه معناست !؟

▫️ محصول ارائه شده کاملا اصلی و اورجینال بوده و از لحاظ فیزیکی کاملا سالم می باشد .

– محصولات تا چند روز مهلت تست دارند !؟

▫️ تمامی محصولات ارائه شده تا 7 روز مهلت تست از زمان تحویل دارند .

– در صورت درخواست مرجوعی کالا روند رسیدگی به چه صورت می باشد !؟

▫️ تیم خدمات پس از فروش جهان موبایل ، پس از دریافت درخواست ، ایرادات مطرح شده را بررسی می کند و سپس طبق قوانین و مقررات تصمیم اتخاذ خواهد شد . در صورت تایید وجه به حساب شما عودت داده می شود و در صورت رد درخواست ، کالا به شما بازگردانده می شود .

– بعد از ثبت سفارش ، بسته چند روزه دستم میرسه !؟

▫️ بعد از ثبت سفارش و صدور فاکتور فروش ، محصول وارد مرحله ارسال می شود و بسته به شهر مقصد و انتخاب شیوه ارسال اعم از باربری ، پست پیشتاز و پست خصوصی ( تیپاکس و ماهکس ) متفاوت می باشد اما در حالت کلی ، برای شهر تهران 1 روزه و برای سایر شهر ها بازه زمانی 2 تا 5 روزه ملت زمان تحویل می باشد . لازم به ذکر است هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد .

– چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم !؟

▫️ بعد از ثبت سفارش و ارسال بسته ، شناسه رهگیری پیامک می شود و یا در صفحه ی کاربری تان در سایت قابل مشاهده می باشد .

– چطور می توانم از سایت شما بصورت عمده و قیمت همکاری خرید داشته باشم !؟

▫️ برای فروش همکاری ، با پشتیبانی سایت از طریق شماره تلفن 09187237528 در واتساپ هماهنگ کنید .

 – در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حساب کسر شود چکار کنم !؟

▫️ گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین ، ارتباط شبکه ی بانکی قطع شود یا به دلایلی دیگر پرداخت ناموفق باشد در این حالت مبلغ به حسابتان عودت داده می شود ، در صورتی که طی 72 ساعت مبلغ عودت داده نشد با بانک عامل پرداختی تماس بگیرید تا مشکل را رفع کند .

 – در صورتی که محصولی که دریافت کرده ام با سفارشم مغایرت داشت چکار کنم !؟

▫️ در این حالت لطفا در اسرع وقت مراتب را به پشتیبانی سایت اطلاع دهید و به این منظور می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده کنید .

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه جهان موبایل
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
فروشگاه جهان موبایل