منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه های بازگرداندن کالا

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در جهان موبایل ، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است ؛ علی‌رغم تلاش‌ های ما گاها ممکن است کالایی که دریافت می‌کنید ، شامل مشکلاتی از قبیل ایراد فنی ، ظاهری و مغایرت کالا باشد . به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز کالای تحویل‌ داد شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید .

شرایط مرجوعی کالا :

▫️ شما می‌توانید از زمان دریافت کالا تا هفت روز نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید .

▫️ قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها ، حتما با پشتیبانی جهان موبایل تماس بگیرید .

▫️ جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید . حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ، ارسال شوند . ( بدیهی ست که پیگیری های بعدی توسط پشتیبانی جهان موبایل ، بعد از دریافت صحیح و سالم کالا موردنظر می باشد )

▫️ مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌ و‌ نقل و یا بیمه‌ كننده شركت حمل‌ و‌ نقل می‌باشد به بیانی ساده تر مسئولیت ارسال به عهده خریدار است و جهان موبایل مسئول مفقودی یا آسیب مرسوله در شرکت پست و تیپاکس نیست و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل ، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند . جهان موبایل نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌ کننده خواهد بود .

▫️ درصورتی که کالای مرجوعی جزو کالاهای الکترونیکی و دارای رمز عبور است ، حتما باید قبل از ارسال ، توسط مشتری حذف شود .

▫️ درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد ، تا یک ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی تکنولایف اطلاع بدهید .

▫️ از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید .

▫️ کالا پس از تحویل به جهان موبایل بررسی و نتیجه آن طی 48 ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد .

▫️ عودت کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که به کالا و تمامی لوازم همراه کالا آسیبی وارد نشده باشد . به عبارت دیگر در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن ، آب خوردگی ، خط و خش ، ضربه دیدگی ، استفاده و به کارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردی که در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود ، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد .

▫️ ملاک عمل جهان موبایل در پذیرش و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست جهان موبایل هستند ، فقط نظر کارشناسی بخش فنی جهان موبایل می باشد و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا ایراد فنی در کالا ، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص یا ایراد فنی ، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد .

▫️ هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با جهان موبایل می باشد .

▫️ درصورت تایید درخواست عودت کالا ، مبلغ پرداخت‌شده طی 24 تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری بازگردانده می‌شود .

▫️ در صورت کنسلی سفارش توسط خریدار ، اگر در روزی که کالا به دست جهان موبایل می رسد قیمت کالا کاهش یافته باشد ، فقط وجه معادل قیمت کاهش یافته منهای هزینه های پست به خریدار مسترد می گردد . ( کالاهایی که در مهلت تست به دلیل نقص مرجوع می شوند شامل این موضوع نمی گردند . )

▫️ ارسال محصولات جهان موبایل به صورت پیشفرض با پست پیشتاز است که 5 الی 5 روز کاری به طول می انجامد. بعضی از سفارشات بنا به اختیار مشتری با باربری ( در صورت وجود ) ارسال خواهد شد که مشمول هزینه بالاتری است . لازم به ذکر است به دلیل ارسال کالاها از انبارهای متفاوت مدت زمان ارسال کالا حداکثر 7 روز خواهد بود ، چنانچه در این زمان جهان موبایل نتواند کالا را موجود و ارسال نماید سفارش لغو و وجه مسترد خواهد شد .

▫️ مسئولیت تاخیر ارسال شرکت پست مربوط به همان شرکت است و از اختیار جهان موبایل خارج است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه جهان موبایل
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
فروشگاه جهان موبایل